Webinář: Jak začít zasílat balíky do USA / 15. 7. 2025 / 17:00. Více informací zde.

Přihlásit seVytvořit účet ZDARMA

Jsme prostě služba k nakousnutí.

Bezkonkurenční ceny dopravy

Výjimečná zákaznická péče

Jednoduchý systém pro pravidelné zasílání

Založit účet

Už máte účet? Přihlaste se

Registrací souhlasíte s Obchodními podmínkami

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Po–Pá (8–17)

Mirka Konečná

Zákaznická péče

+420 774 340 906

Přihlásit seVytvořit účet ZDARMA

Jsme prostě služba k nakousnutí.

Bezkonkurenční ceny dopravy

Výjimečná zákaznická péče

Jednoduchý systém pro pravidelné zasílání

Založit účet

Už máte účet? Přihlaste se

Registrací souhlasíte s Obchodními podmínkami

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás

Po–Pá (8–17)

Mirka Konečná

Zákaznická péče

+420 774 340 906

Kariéra

Jsme tro firma s přátelskou atmosférou, která si zakládá na autentickém a osobním vztahu se zákazníky.

Manažer/ka růstu (Growth manager)

Do našeho obchodního a marketingového týmu hledáme všestranného kolegu nebo kolegyni, který bude s nadšením rozvíjet náš společný příběh.

Co bude vaší náplní práce?

  • Aktivní vyhledávání a získávání nových zákazníků
  • Péče o stávající zákazníky a jejich další rozvoj
  • Správa firemního Facebooku, LinkedInu a webových stránek ve spolupráci s agenturou
  • Příprava a realizace e-mailingových kampaní
  • Budování dlouhodobých vztahů s klíčovými klienty

Jak si vás představujeme?

  • Máte obchodní talent a baví vás práce s lidmi
  • Jste komunikativní, proaktivní a orientovaný/á na výsledky
  • Dokážete být kreativní a máte tah na branku
  • Máte zkušenosti s akvizicí zákazníků a péčí o klíčové klienty

Co nabízíme?

  • Zajímavou a různorodou práci v přátelském kolektivu
  • Prostor pro vlastní nápady a profesní růst
  • Atraktivní finanční ohodnocení s bonusy podle výsledků
  • Možnost práce na zkrácený úvazek

Zaujala vás nabídka?

Pošlete nám krátký motivační dopis a svůj životopis na job@shipburger.cz

Specialista/ka zákaznické péče (Customer care specialist)

Hledáte práci, kde se nebudete nudit, a kde váš přístup opravdu něco znamená?


Do našeho týmu hledáme spolehlivého a komunikativního parťáka/parťačku, který/á nám pomůže s hladkým chodem zákaznického servisu v oblasti mezinárodní přepravy zásilek. Pokud máte rád/ráda systém, umíte si věci zorganizovat a baví vás komunikace, čti dál.


Co vás u nás čeká?

  • Každodenní komunikace se zákazníky (e-mail, telefon)
  • Zpracovávání objednávek a koordinace přeprav
  • Řešení dotazů a požadavků klientů s úsměvem a přehledem
  • Spolupráce s kolegy z jiných týmů
  • Udržování pořádku v systému – administrativa spojená s přepravou zásilek

Co od vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání a dobré organizační schopnosti
  • Příjemné vystupování, bezchybná čeština a srozumitelná komunikace
  • Angličtinu alespoň na úrovni A2 (základní komunikace e-mailem)
  • Pečlivost, zodpovědnost a chuť dotahovat věci do konce
  • Znalost MS Office (hlavně Outlook, Excel)
  • Proaktivní přístup a chuť učit se novým věcem
  • (Praxe v oblasti dopravy, pošty nebo logistiky je výhodou, ale ne nutností.)

Co nabízíme?

  • Zajímavou a různorodou práci v přátelském kolektivu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s bonusy podle výsledků
  • Možnost práce na zkrácený úvazek
  • Možnost částečně home office po zapracování
  • Mladý a přátelský tým, kde se na sebe můžeme spolehnout
  • Zázemí firmy s ambicí růstu
  • Možnost práce na zkrácený úvazek

Koho hledáme?

👉 Někoho, kdo hledá práci, která ho bude bavit a kde se může rozvíjet.

👉 Nehledáme "někoho do počtu", ale parťáka, který chce být součástí firmy, která roste.

👉 Někoho, kdo se těší do práce a chce přispět k dobré atmosféře v týmu.

Zaujala vás nabídka?

Pošlete nám krátký motivační dopis a svůj životopis na job@shipburger.cz

Nenašli jste tu správnou nabídku?

Nezoufejte, pošlete nám i tak krátký motivační dopis a svůj životopis na job@shipburger.cz a třeba něco vymyslíme :-)

Chcete ušetřit na nákladech za mezinárodní přepravu zásilek?

Našim klientům přinášíme pravidelný přísun aktuálních informací, nabídek, článků, webinářů, změn, nových příležitostí... právě ze světa mezinárodní přepravy zásilek.


Přihlaste se k odběru a získejte vždy nejnovější tipy jak optimalizovat vaší mezinárodní přepravu a ušetřit.

První tip: Záznam webináře: Jak expandovat skrze Amazon.